2015. március 3., kedd

képes hálás


 elmaradtam... de nem baj. volt, amikor tényleg hálás voltam, és volt, amikor nem ment. sem az írás, sem a cselekvés. nem vagyok rá büszke. mostanában terhelnek dolgok, érdekes ez, mert sokszor felszínes vagyok. illetve csak nem tud úgy bántani... mások bűne, és baja...van,  amikor nem tudok tenni semmit. de van olyan is, amikor tudni vélem a megoldást, de nem tudok hatni, nem tudom átadni úgy, hogy el is fogadja az a személy. jó dolgok a barátságok. nagyon hálás vagyok értük. de néha fájnak. kell az is. ezért vagyunk egymásnak.

hálás vagyok a konyhaasztalunkért:) nagyon tetszik, jóó nagy és fehér. ajjaj, ha az mesélni tudna...

ezt a lovat gerzon rajzolta az asztalra. szerintem csodaszép. már csak képen látható...
ez meg egy koppány, kincső koprodukció a másik oldalán.

aztán van, hogy ott tervezzük meg a tennivalókat, és van, hogy a hirtelen jött gondolatok itt kapnak helyet:
máskor meg itt magyarázok el dolgokat tanítás közben, de van, hogy vázlatfüzet lesz, vagy piszkozat:
hát ilyen a mi asztalunk. és van, amikor 8an ülünk köré, és nem ritkán még többen is. :)de olyankor finomságok vannak rajta, amiért szintén hálás vagyok.

ezek is konyhaasztalhoz kapcsolódnak: a legifjabb családtag már ott kuksol, míg a "nagyok"...
...alkotnak.:)

hálás vagyok hogy nem csak tudjuk, de érezzük is, hogy jön a tavasz, még ha a tél nem is hagyja magát olyan könnyen. 

az együtt töltött időért is, amikor egy kicsit dolgozunk is:)

és ezért: 






4 megjegyzés:

  1. Örökölt valamit ez a Gerzon gyerek:) nagyon jó a lovas kép! és az asztal is!

    VálaszTörlés
  2. nekem is tetszenek a rajzok meg a multifunkcionális asztal körül történő események is :D

    VálaszTörlés
  3. Szia.email cimet kaphatnek? Beszelni szeretnek veled valamit privatban

    VálaszTörlés
  4. abigalyil@gmail.com
    köszi. egy ideig próbáltam asztalterítőt használni, de nem volt érdekes...:)

    VálaszTörlés